Buradasınız
Anasayfa > Full Program indir > Wifi Şifresi Kırma Nasıl Yapılır?

Wifi Şifresi Kırma Nasıl Yapılır?

Wifi Modem Şifre Kırma Programı

Artık günümüzde neredeyse herkesin evinde wifi internet bulunuyor. Bunlar android telefonlar, bilgisayarlar ve daha bir çok şey ile bağlanıyoruz. Ama evinde internet olmayanlar için yöntemler wifi şifre kırma oluyor.

Bunun için en iyi programları size anlatmaya karar verdik. Tabiki wifi şifre kırma programı önceliğimizi dumpper’a veriyoruz.

Dumpper Wifi Şifre Kırma Programı

Dumpper yaklaşık 3 yıl önce tanınmaya başlamış olan wifi hack programlarının windows tabanlı olarak çalışan en iyilerinden birisidir. Bu program sayesinde bir çok interneti olmayan kişi internet sahibi olmuştur. Wifi şifresi kırma konusunda bir çok makale ile tanıttığımız dumper hâla bir çok kullanıcının elinde tuttuğu sağlıklı bir programdır.  Programı uzun uzun anlatmaya gerek yok. Gerekli tüm indirme linklerini aşağıdan bulabilirsiniz.

Wifi Şifre Kırıcı

Modemlerin şifresini kırmak için wifi şifre kırıcı program kullanmanız gerekmektedir. Bu programı aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Kırıcının kullanımı hakkında bir çok video ve makale sitemizde bulunmaktadır.

Dumpper Wifi Kırma Hakkında Açıklama,

Dumpper ve Jumpstart programını son yıllarda çok fazla duymaya başladık, çünkü yıllardır bize vaat edilen wifi şifre kırma hikayelerini gerçeğe dönüştürdü. Daha önce karşımıza çıkan bu programların çoğu virüs kaynaklı bizi saçma sapan yollara sokan programlardı fakat Dumpper indir ve Jumpstart indir programları gerçekten bizi bu konuda çalışan modem şifresi kıma programı olduğuna ikna etmiştir. Tam olarak kırma sayılmasada, halk dilinde öyle.

Dumpper indir, dumpper jumpstart indir, dumpper wifi şifre kırma

Bir çok kişi internet fiyatlarını karşılayamayacak durumda bundan dolayı bu yola başvuruluyorum. Çok uygun karşılanan birşey değil ama mecburiyet işte bazen yaptırıyor insana. Dumpper hakkında biraz bahsedelim. Dumpper Modemlerdeki wps özelliğini kullanarak wps pin bularak giriş yapan bir windows tabanlı bir programdır.

Dumpper v.90.6 – Dumpper.NET.rar Dumpper v.90.5 – Dumpper.NET.rar Dumpper v.30.9 – Dumpper.NET.rar Dumpper v.30.3 – Dumpper.NET.rar

 

Modemlerin şifresi nasıl kırılır?

Wifi modemlerde şifre kırma işlemi programların çalışma mantığına göre değişmektedir. Bazı programlar şifre kombinasyonlarını deneyerek şifreleri kırmaya çalışırken bazı programlarda modem açıkları sayesinde modemi hacklemektedir.


Dumpper v.90.5 indir

Uzun zamandır windows işletim sisteminin wifi şifre kırma programları arasında kralı olarak değerlendirdiğimiz sürümü yakında çıkması bekleniyor. Yeni çıkan v.90.4 ile diğer sürümünden hemen sonra bekleniyor.

Güncelleme, Dumpper v90.5 beklediğimiz gibi bomba gibi geldi. Hemen sitesinden indirebilirsiniz. Google’a dumpper yazmanız yeterli. Zirve sizi bekliyor.


Dumpper 90.6 Güncellemesi

Dumpper sürekli yeni güncellemeleri ile ve yeni özellikleri ile karşımıza çıkıyor. Çok yakında çıkacağı tahmin edilen v90.6 sürümü ile yeni özelliklerde bekleniyor. Bu sürümünü diğer sürümlerine göre daha detaylı incelemeyi düşünüyoruz.
Bir çok kişinin wifi şifre kırma işlemlerini yaptığı bu programı bu kadar yüzeysel almak artık pek mantıklı gelmiyor ve derinlemesine inme kararları alıyoruz. Tabiki bütün konularımızda olduğu gibi SEO destekli olarak zirveyi hedefliyoruz.

Dumpper v.90.7 indir neredeyse çıkmak üzere

 

Gün geçmiyorki bu mükemmel programın bir yenisi ile daha karşılaşmayalım. Verdiğimiz büyük savaşlar sonrasında her geçen gün biraz daha yaklaşıyoruz. Ve biraz daha büyüyoruz. İşte yeni beklenen sürümü ile dumpper indir kelimesinde wifi şifresi kırma çalışmalarında yeni bir güne daha başlayacağız.

Sürekli takipte kalmanız sizin için hazırladığımız fırsatlardan daha erken haberdar olma şansını verecektir.


Wifi şifresi kırma ile bedava internet kullanabilirsiniz.

Bu yöntem bir çok kişinin kullandığı günümüzdede çok yayın olan dumpper programı ile mümkün. Programın kullanımı çok basit olduğu için küçük çocuklar bile rahatlıkla kullanabiliyor. Etkisi ise yüzde %40 oranlarına kadar yükseliyor. Yani 10 modem’e 4 wifi şifresi kırma ihtimaliniz var demek oluyor.


Android Telefonlar için wifi şifre kırma programı

Wifi şifre kırma programları sadece bilgisayarlarımız ile sınırlı değil. Her gün her an yanımızda olan telefonlarımız ilede bunu yapabiliriz. İşte sizin için en etkili ve çalışan android wifi kırıcı programları seçtik.

AndroDumpper wifi şifre kırıcı

Dumpper programının ne kadar etkili olduğunu zaten biliyoruz, ama birde android programını denemelisiniz. Bir çok kişinin yorumu ve isteği üzerine yapımcılar sanırım bu sesi duymuş ve android uygulamasını çıkarmışlar. Programın kullanımı çok basit. Zaten Türkçe olduğu için sizi yönlendiriyor.

Uygulamayı indir

Wifi WPS Wps Tester Wifi şifre kırıcı

Program hakkında bilgi toplanıyor.

Uygulamayı indir



Bu yazıya puan vererek diğer yazılardan daha fazla yararlı olduğunu bize bildirebilirsiniz.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
23 Kişi oy verdi
Ortalama puan: 4,39.
Bu yazıya oy vermek ister misiniz?
Loading...
Yazılara verdiğiniz derecelendirmeler site yönetimi tarafından yararlılığı göz önüne alınarak ilgi odağı olarak görülmektedir. Eğer yararlı ise makale daha geniş araştırmalara ve değerlendirmelere tabi olur.
#Alamut
Çılgınca şeyler yapmak geliyor içimden, dizginliyorum. Sonra birşey oluyor dizginlediğim için kendime kızıyorum. Sonra başka bir şey oluyor iyiki dizginlemişim diyorum. Sonra hoop tekrar başa.

15 thoughts on “Wifi Şifresi Kırma Nasıl Yapılır?

  1. Gerçektende wifi şifreleri kırmak artık çok kolay bu programların çok iyi çalıştığından değil insanların modemlerine nasıl şifre koyacaklarını bilemediği için oluyor hala doğum tarihini yaşını yazanlar var tabi haliylede insanlar her attığını tutturuyor bulunduğum bölgede sanırım ttnet bayisinin koyduğu bir isimdi her modemde lokum ismini koyuyorlardı şifreleride kullanıcııya sorarak koyuyorlar heraldeki her başlattığım lokum sayesinde kırılıyordu. Şifreleri nasıl güçlendirecekleri hakkındada bir makale yazarsanız sevirim insanlar bilinçlenirler 🙂

  2. android telefonlar için wifi wps wpa tester uygulaması var onuda anlatımlarına ekleyebilirsin

    1. Öneriniz için teşekkürler, uygulama linki eklendi. Araştırma ve inceleme sonrasında anlatımlar yapılacaktır.

  3. her şeyi bedava getirmek güvenli mi acaba? girdiğiniz wifi ağı güvensiz olabilir, ağda virüs olabilir, dikkat.

  4. oluyorsa çok iyi olur her yerde işimize yarayabilecek bir program denemek lazım ama önce

  5. Belki “012345” gibi basit sıradan şifreleri kırabilirler ama. Cidden işi bilen birinin koyduğu şifreyi kıramazlar. Hemde doğru değil bana kalırsa.

    1. Düşündüğünüz şekilde çalışmıyor program, kombinasyon sistemi ile değil wps pinleri kullanarak wifi şifresi kırıyor. Dumpper programı ile anlattıklarımızdan hariç olarak bir çok dökümana ulaşmanızda mümkündür. Çalıştığı bir çok kullanıcı tarafından anlaşılarak bu kadar popüler bir hale gelmiştir.

  6. Her gün yeni bir şey öğreniyor insan blogunuzda da, ya şifresi kırılan bir modeme sahip olan bizsek? Korumanın yolunu da deyiverin 😉

    1. Konu içerisine modem güvenliği arttırma olarak eklenecektir. Yorum ve dikkatiniz için teşekkürler 🙂

    1. Evet android için dumpper programına makale sonlarındaki Androdumpper linkinden veya Google Play’da AndroDumpper araması yaparak yükleyebilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Lütfen yorumlarınızı uzun ve açıklayıcı bir şekilde yazınız.

Top