Buradasınız
Anasayfa > Genel > Korku Evi Nedir? ve Evden Kaçış Oyunları

Korku Evi Nedir? ve Evden Kaçış Oyunları

Korku evi Nedir?

Korku evi, grup halinde gidilen korku ve gerilim temalı dekore edilmiş evlerde oynanan oyunların yapıldığı evlerdir.

Son yıllarda popüler olmuştur ve en popüler zamanlarını yaşamaktadır. Arkadaş ortamlarının vazgeçilmez eğlencesi diyebiliriz. Günümüzde ortak aktivite olarak yapılan pek bir şey olmaması bu sektörün ilerlemesini kolaylaştırmışdır.

Aslında genel adı evden kaçış oyunudur. Ama en iyisi korku evleri ile yapıldığı için korku evi ismi daha popüler olmuştur.

Evden kaçış oyunları günümüzün popüler aktivite lerinden biri haline gelmiştir. Aksiyon ve korku severlerin grup halinde oynadıkları bu oyun korku evi hikayeye uygun olarak gizemi çözerek evden çıkmaya çalışmalarıdır. Oldukça büyük bir oyuncusu olan oyunun neredeyse bütün illerde bulunmaktadır. Hızla büyümekte olan korku evleri popülerliğini arttırmakta ve dahada fazla olacak gibi.

Arkadaş topluluklarının eğlenerek oynadıkları bu oyun korku filmleri temalı olarak oynanmakta ve genel amacı görevleri tamamlayarak evden çıkmaktır.


Evden kaçış oyunu nasıl oynanır?

Korku evlerinde bir çok oyun türü bulunmaktadır. Genel mantık olarak görev tamamlayarak kapı anahtarları bularak ilerlemek vardır. Korku evleri kendi ev şekil ve temalarına göre yeni oyunlar üretmektedir.

En iyi korku evi hangisidir?

En iyi korku evi nedir biraz saçma olur ama yinede açıklayacağı. Kişisel olarak korku dozu ve korku anlayışı farklı olduğundan kişinin beğeni algısı da buna göre değişmektedir. Tabi ki de cin temalı oyunlar biraz daha ilgi görmektedir.

En iyi korku evi hikayeleri

Daha öncede söylediğimiz gibi bu hikayeler tamamen evin tasarımına göre değişmektedir. Ama tabiki bir çok evde  hikayelere göre uyarlanmaktadır. Bize göre en güzelleri seçtik ve görevlerini kısa bir şekilde anlatmaya çalıştık.

Türkiye’de Korku evi anlayışı

Büyük bir oranla fark edileceği gibi ülkemizde bu tür eğlencelere bakış açısı tamamen ticaret amaçlı yapıldığı için her hangi bir özen gösterilmiyor. Tabi ki burada bütün korku evlerini aynı kefeye koyamayız ama genel olarak baktıklarımızda basit korku efektleri ile oluşturulmuş korku evleri mevcut. Sadece kapı gıcırtısı, aşırı rahatsız edici çığlık sesleri ile zoraki bir korku yarattıklarını sanarak duvardaki anlamını bile bilmedikleri işaretlerle dekorasyon taptıklarını sanmaktalar, örnek olarak bir korku evi resimlerinde karşılaştığımız pentagram çizmeye çalışırken israil logosunu çizmeleri bizi büyük derecede şaşırtmıştı.

Yeni yeni başladığımız bu konu üzerinde ülkemizdeki en iyi korku evlerini tanıtmaya çalışacağız. Tabi ki hataları eminiz başarılarından daha çok olacak. İsim vermeden bulduğumuz bu hataları inşallah buralardan görerek düzeltirler. Eminiz ki bu durum korku evleri için daha büyük bir sağlamlık oluşturacaktır.

Size burada en iyi korku evleri hakkında bilgi vererek iyi seçimler yapmanıza yardımcı oluyoruz. Korku evlerinin genel saçmalıklarına maruz kalmamanız için popüler korku evlerini araştıracağız ve size en iyi sonuçları sunacağız.

 


İnsanlar neden korku evlerine gider?

Aslında bu şey, korku filmi sevmek gibi. Korku filmlerinde aldığınız heyecanı komedi filminde alamazsınız. Dikkatiniz ve refleksleriniz diğer filmlere göre daha iyi olacaktır. Filmini bile izlerken bunları yaşayan bir insan neden korku evi heyecanını tatmak istemesin?. Tabi ki bazı kişisel ayy ben gidemem korkarım diyorlar. Amaç zaten o değilmi. Korkmak.

 

İstanbul En İyi Korku Evleri

Korku evlerinin bir çoğunun kötü dekorasyonlu olmasından dolayı basitliğinden bahsettik. Ama bu işi çok iyi yapanlarında hakkını yiyemeyiz tabi ki. Örnek olarak inanıyoruz ki büyük ölçekli şehirlerde bu sıranın üstlerinde olan varsa oda İstanbul korku evleri.  Şehir yaşantısının çokluğu ve ziyaretçi potansiyeli çok yüksek olmasından dolayı Korku evi ziyaretleri sürekli bu kesimlere ilerlemektedir diyebiliriz.

Gerçekten küfür etmemeye çalışıyorum ama yok yapamıyorum. Neden sürekli karşıma sorunlar çıkarıyorsun. Bak mükemmel bir makale yazmışım normal ayarlarını yapmışım, farklı şeylerini denedim. Derdin zorun ne senin anlamıyorum ki. Korku evi nedir diye soruyorsun cevaplıyoruz.

Güncellemeler sonrasında anahtar kelimemiz değişmiş ve konu temamız korku evi nedir’e dönüşmüştür.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr

Bu yazıya puan vererek diğer yazılardan daha fazla yararlı olduğunu bize bildirebilirsiniz.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Yazılara verdiğiniz derecelendirmeler site yönetimi tarafından yararlılığı göz önüne alınarak ilgi odağı olarak görülmektedir.

ڧ ZLine

Çılgınca şeyler yapmak geliyor içimden, dizginliyorum. Sonra birşey oluyor dizginlediğim için kendime kızıyorum. Sonra başka bir şey oluyor iyiki dizginlemişim diyorum. Sonra hoop tekrar başa.

23 thoughts on “Korku Evi Nedir? ve Evden Kaçış Oyunları

  1. Bu korku evine girişte resmen insanlar ölüm sözleşmesi falan imzalıyorlar ama o kadar gerçekçi şeyler yapıyorlar filmlerde gördükleri aksiyonu birebir yaşamak isteyenlerin yeri gibi şanslarına gerçek pisikopatlar çıksa o zaman biterler

    1. Evet, resimlerini koyduğumuz korku evinde bahsettiğiniz şekilde özlük haklarından vazgeçtiklerine dair belgelerle giriş yapılmaktadır. Böylelikle insanlara aşırıya kaçacak kadar aksiyon sunabiliyorlar.

  2. Süper bir oyun kesinlikle tavisiye ederim, Şirketçe katılmak istediğimiz bir aktivite. 🙂 🙂

    1. Yorum yaptığınız için teşekkür ederiz, elimizden geldiği kadarı ile korku evlerinin tanıtımını yapmaya çalışacağız. İnşallah en iyi korku evleri kategorisinde yararlanabileceğiniz bilgiler sunmayı hedefliyoruz.

  3. korku evi mantığı çok iyi ama evden, odadan kaçış konsepti çok ağır işliyor. Aranan nesneleri bulmak çok zor oluyor

    1. Evet bu sorun korku evlerinin kurgusundan yaşanmaktadır. Bir çok korku evi işletmeni korku filmlerinden ilham bile almadan bilmeceyle karışık bir oyun ortamı yaratıp kullanıcılara sunuyor. Buda işleyişi ve eğlence anlayışını zayıflatıyor.

  4. türkiye de bu işi iyi yapan bir yer yok sanki gelişigüzel bir iş yapıyorlar herzaman ki mantık. Maliyeti az olsun parası çok olsun diye uğraşıyorlar . İlginiz için teşekkürler

  5. Bu ara korku evleri çok moda, hangi ara bu kadar moda oldu ya… İnsanlar artık kaçışta, arayışta. Belki de bununla ilgilidir.

    1. Yorum için teşekkür ederiz, önerinizi dikkate alarak bu konu üzerinde ağırlık vereceğiz. Genellikle tercih edilen konularda SEO çalışmaları yapılarak belirli bir seviyeye geldikten sonra yeni konulara geçilmektedir. Yani yararlı konuları üst sıralara gördükten sonra yenilerine yer vermeyi hedefliyoruz. Şimdiki önceliğimiz bu makaleyi korku evi google aramalarında yeterli bir seviyeye çıkarmaktır.

  6. Bana çok itici geliyor. Ama farklı eğlenceler arayan kişiler için ideal olmalı ki böyle talep görüyor bu korku evleri.

  7. gerçekten korkunç bir yazı olmuş, asını hak etmiş yani. ben bu oyunları hayatta oynamam töbe töbe

  8. makalenizi takip ediyorum seo çalışmalarınız bittikten sonra korku evimizle ilgili tanıtım yayınlamak istiyoruz iletişim kurarsanız görüşelim.

Bir Cevap Yazın

Top