Buradasınız
Anasayfa > 5N1K > İçinizdeki nefreti özgür bırakın

İçinizdeki nefreti özgür bırakın

İnsanlar masum doğarlar, sonrasında yaşadıkları şeyler insanı kirletir. Hepsi çocuk olarak başlar sonrasında aldığı yaralar ile büyürler. Bir kişiye kızarız belki ama hayatımızda asıl yer edinenler nefret kazananlardır. Ya sizden masumluğunuzu çalmışlardır yada masum olma ihtimalinizi önemsememişlerdir.

Anlamsız sözler

Herkes sosyal medyada kendini daha olgun veya daha iyi göstermek için anlamlı sözler çalar. İçindeki asıl kişiyi çıkarmak çok zordur insanlar için. İki satır bir şey yazmak zor gelir. Ben beceremem derler, ama kendilerinden bahsetmeye gelince kesinlikle anlamlı sözler onları anlatır. Kopya dünyanın kopyalanmış programlarısınız.

Farklı olanlar virüs olarak algılanır

Virüsler genellikle bilgisayara zarar veren ve kullanıcı kontrolü dışında işlemler yaptığı için zararlı gözükmektedir. Toplumdaki farklı insanlarda onlar gibi, yani bizler. Bizim gibi düşünmediğin için sen. Peki hangimiz gerçekten virüs. Bir toplumun düşünceleri dışındaysan farklılıkların seni onların gözünde salak ve geri zekalı yapar. Virüs diyerek kibarlaştırdığıma bakma.

Güven vermeyen krallar

Herkes onlardan ” Yalan ağzına yuva yapmış ” diye bahseder. Beceremese bile yalan söyler, söylediğini karşısındaki de bilir ama lanet olsun tamam diyerek artık inanmış gibi yaparlar. Yalancı o kadar arsızdır ki inandırdığını sanır ve dahada söyler. Unutmuş gibi yapmaları onların en güçlü silahları.

Ve katlanılmaz karanlık

Karanlık odam diye tabir ettim hep orayı. Kocaman bir boşluk ve yalnızlık, yalnızlık içinde yaratılmış hayali kahramanlar. Dünya üzerindekiler hayallerimdekilerden bile yapmacıktı.  Öldürün hepsini kötü olanları, yalan söyleyenler, yalan söylemeyi beceremeden söyleyenleri özellikle kafalarını ezin. Değersizlik çukurunda yakın onları. Kemiklerini gömün topraklara.  Karanlığa hapsedin kendinizi, inanın bana karanlık o insanlardan çok daha dürüst. Normal insanlar katlanamaz karanlığa, çünkü bilmiyorlar ne kadar mükemmel bir şey olduğunu. Hastalanmadan hastalıktan korkuyorlar. Sen gir karanlığa, eğer hoşuna gitmezse çıkarın. Çıkabilirsen.

Çamur kalesi oluşturun kendinize

Yüksek surları ile güçlü ve heybetli. Fethedilemez bir kalesiniz siz, birileri sizi yıkmaya çalışsa da kurtulmanın bir yolunu bulursunuz. En büyük savunmanız kalede sadece siz olmanızdır. Alacaksanız bile insanları yanınıza zindanlarda tutun. Cehennem çukuru gibi yere uzanan o büyük zindanlarınızda katman katman tutun dostlarınız. Değer sırasına koyun. Psikolojide bir adı var bunun. Değerinden farklı davranmayın insanlara.

Kaybetmekten korkmayın. Gururunuzdan vermeyin, zaten gidecekler. En azından kazanan taraf siz olun.

Leyla ile Mecnun olsanız üç sene sonra birbirinizi yersiniz #PoyrazKarayel

 

Korku evi Nedir? makalesi ilginizi çekebilir.

 

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestShare on Tumblr

Bu yazıya puan vererek diğer yazılardan daha fazla yararlı olduğunu bize bildirebilirsiniz.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Yazılara verdiğiniz derecelendirmeler site yönetimi tarafından yararlılığı göz önüne alınarak ilgi odağı olarak görülmektedir.

ڧ ZLine
Çılgınca şeyler yapmak geliyor içimden, dizginliyorum. Sonra birşey oluyor dizginlediğim için kendime kızıyorum. Sonra başka bir şey oluyor iyiki dizginlemişim diyorum. Sonra hoop tekrar başa.

Bir Cevap Yazın

Top